Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Το 2010 θα είναι το έτος τον ηλεκτρικών αυτοκινήτων...

Οι διαφημίσεις τον φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων σε τηλεόραση και web είναι το σημάδι, ότι έφτασε πλέον ο καιρός για ολόκληρο τον κλάδο να επιταχύνει την πράσινη ανάπτυξη.
Η επιβεβαίωση ήρθε από την πρώτη μεγάλη ετήσια εκδήλωση αυτοκινήτου το σαλόνι του Detroit που για πρώτη φορά σε μια αποφασιστική και κατηγορηματική δήλωση κήρυξε το 2010 ως το έτος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Πάνω από 11 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα διαθέσιμα αποκλειστικά για ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα όπου κάθε κατασκευαστής παρουσίασε τις προτάσεις του.

Ξεκινώντας από τα σπορ, όπου είναι και ο τομέας με τις μεγαλύτερες καινοτομίες, με πόλους κατασκευαστές να θέλουν να ακολουθήσουν το παράδειγμα του ηλεκτρικού κουπέ Tesla Roadster. Όπως ήταν αναμενόμενο λοιπόν, στο παιχνίδι μπήκαν και οι υπόλοιποι μεγάλη κατασκευαστές, η BMW με το Active, υβριδική έκδοση τις σειράς 1, η Audi με το διθέσιο e-tron, η Mercedes με το SLS AMG.Τρέχων πρωταγωνιστής στον τομέα φαίνεται να είναι ο Γάλλο-Ιαπωνικός άξονας. Από την μια η συμμαχία Nissan-Renault έχει έτοιμα για τον Μάιο τα πρώτα 100 Kangoo Be Bop e Flience με μπαταρία και σε αναμονή το Leaf τις Nissan για το τέλος του χρόνου. Από την άλλη Peugeot και Mitsubishi με το χρηστικό IMiev ήδη στο εμπόριο δίπλα στα ανάλογα ευρωπαϊκά Citroen C-zero και Paugeot iOn που θα έχουν κυκλοφορήσει μέχρι το 2012. Για να συμπληρωθεί η εικόνα από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, η Toyota , leader στον τομέα υβριδικών, παρουσίασε στο Detroit το concept FT-CH το οποίο είναι μια οικονομική έκδοση του ήδη πολύ γνωστού και καταξιωμένου Prius.

Ότι αφορά την Ιταλία,μεγάλη επιτυχία είχε το 500 Ben τις fiat, υβριδική έκδοση του ιστορικού αυτοκινήτου,που δημιουργήθηκε χάρη στη τεχνολογία τις Chrysler, όμως η ημερομηνία παραγωγής δεν είναι ακόμα γνωστή.

Ενώ τέλος Ford και Volvo παρουσίασαν τις δικές τους ηλεκτρικές καινοτομίες. Η πρώτη με το FOCUS μηδέν εκπομπών και την δεύτερη με το C30S. Ακόμα και ο κινεζικός κολοσσός εξέπληξε τους πάντες παρουσιάζοντας το e6 το μοναδικό αυτοκίνητο με μπαταρία σιδήρου (και όχι λιθίου) που του επιτρέπει αυτονομία ρεκόρ 330Km με μια φόρτιση.

Πηγή:onegreentech

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ψαχτήρι του zirico

Προσαρμοσμένη αναζήτηση