Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Πόσο μακρια ειναι η Arizona;


Ακούγοντας το καινούργιο δίσκο τον Calexico σκέφτομαι τι καιρό να κάνει στο Tucson ;

Εδώ πάντως βρέχει και μάλλον έχει πανσέληνο.

Ανοίγω αμέσως το Weather Channel και βλέπω 32 βαθμούς Sunny and Windy. Γιαυτό η μουσική τον Calexico είναι τόσο ζεστή, σε αγκαλιάζει αμέσως από το πρώτο κιόλας άκουσμα. Το λινκ παρακάτω μου δίνει την δυνατότητα να δω webcams live από το μέρος – και τι δεν θα έδινα να ήμουν εκεί τώρα – πατάω αμέσως στο λινκ ενώ οι μουσικές από το Carried to Dust συνεχίζουν. Είναι όντως ηλιόλουστα εκεί, ένα ήσυχος μεσημέρι, Παίρνω στον ελέγχο μου μια από τις κάμερες που κοιτάνε το downtown, γυρίζω γύρο γύρο και κάνω zoom στους ανθρώπους, πόσες πιθανότητες έχω να συναντήσω τον Joey Burns ή τον John Convertino ;


Αλήθεια πόσο μακριά είναι η Arizona, αναρωτιέμαι και ανοίγω αμέσως το Google Maps, φτάνω στο Tucson σε μια στιγμή, ζουμάρω στους δρόμους και σχεδόν είμαι εκεί, περπατάω ανάμεσα στα στενάκια στα τέλεια χωρισμένα οικοδομικά τετράγωνα και τις μεγάλες λεωφόρους. Αν κάτι λείπει από αυτή την πόλη ίσως είναι το πράσινο, αλλά από την μουσική τον Calexico δεν λείπει τίποτα, ο τελευταιος τους δίσκος έχει ακριβώς ότι χρειάζεται για να τον ακούσεις βράδυ και ενώ έξω βρέχει, για να χαλαρώσεις, να ονειρευτείς και γιατί όχι να χτυπήσεις ρυθμικά και με δύναμη το πόδι σού στο πάτωμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ψαχτήρι του zirico

Προσαρμοσμένη αναζήτηση